dlm pmbinaan..huhuhu.. maaf ye :)

  • RSS
  • Delicious
  • Facebook
  • Twitter

Twitter

Aku baru buat blog???

Posted by ewan'z - -

Assalamualaikum.. akhirnya wujud jugak blog aku sendiri. Mana tidak nya sebelum ni aku da ada blog tapi lame xupdate punya pasal da di remove. da xde blog.. tp skrng aku punya bolg lagi. harap selepas ni rajin-rajin la on9 blog. da kena start dari awal.. jadi newbie semula..huhuhu

Alhamdulillah cuti sem ni aku dapat jugak buat blog ni.. Padahal nk buat blog senang je. hehehe. just malas je lebih. kalau duduk depan laptop bukan on9 faceebook or chat tp men game je lebih. Sekarang game pun aku dah bosan so ni sebab aku mula buat blog semula.


Blog ni kadang2 penting n banyak jugak faedah, sebab kite boleh share pendapat, buat duit n cari maklumat tapi ada org buat blog ini seperti diari diorg.. so terpulang la pada admin blog masing2 k. Aiman xksh smua 2. 

Leave a Reply