dlm pmbinaan..huhuhu.. maaf ye :)

  • RSS
  • Delicious
  • Facebook
  • Twitter

Twitter

Saya Ada Budak Kecik

Posted by ewan'z - -

Yahooo...... (hehe)

Akhirnya dapat jgk aku memiliki dak kcik ni... dah la comey, cute plak 2..huhu
tambah plak dengan manje. lgi bt aku gile nk jga dak kcik ni.
nk tgk x dak kcik yang aku bela ni.. comey sngt2..


Budak kcik ni aku bli mase die dlm 3bulan.. Comey kn. Budak kcik aku bli kat Terengganu. Alang2 usha harga Rm200 seekor bli je la.. Murah 2. Kalau kat KL or Kuantan mane dapat harga cm ni. hehe. Tapi aku bli guna duit abg aku je.hehehe. Aku bli la sepasang senang skit ade teman xde la sunyi duk seekor2 dak kecik ni..


Mula2 aku bli aku bg mkn epal je..nk bagi nasi dagang mak aku bt takut die mintak tambah lg...hahaha. cm2 aku search mknn dak kcik ni kt internet. Siap bg yogurt 2.. aku nk mknn yogurt pn sbulan sekali pn sakit.. Xpe la.. dak kcik ni pnye pasal bli je la bg die mkn.. cm2 la order mknn diet dak kcik ni kt internet.huhu

seronok men dak kecik.. nakal sngt. hehe. tp time yang best time dak kcik ni ngntok. dulu nk tdo msti die masuk umah die.Tapi sekarang atas tangan pn die bt katil..hehe


comey kn time die nk tdo..huhuhu.. ada yang 2 siap tgh mkn pn leh tido.. huhuhuhu. Macam2 perangai dak kecik ni.. Apa2 pn best la bela dak kecik ni. Xla susah sangat. xbucuk cm hamster or tikus.

K la..huhu. nnti smbung cite dak kecik ni k..

Sekian... Salam.
.


Leave a Reply