dlm pmbinaan..huhuhu.. maaf ye :)

  • RSS
  • Delicious
  • Facebook
  • Twitter

Twitter

Percuma download Internet Download Manager 6.5 full (IDM6.5) sekarang

Posted by ewan'z - -

Assalamualaikum..
Mesti ramai lagi yang belum tahu software untuk download dengan kelajuan yang tinggi ini kan. Aku nak kenal kan satu software download iaitu Internet download manager(IDM) yang aku percaya dengan kelajuan speednya sangat tinggi berbanding dengan software download yang lain. Sebelum ini aku guna setakat nak download movie just ambil masa setengah jam je dah boleh dapat 1 movie n terus boleh tengok.huhu.. lajukan.. Kenapa xpercaya ke? 
IDM ini aku da guna lama da. tp selalu la update cari versi baru. IDM yang aku nk kongsi ni bukan trial 30 hari or trial 30.5 hari k. Tapi kali ini aku bagi yang crack registerkey punya bukan patch k. Itu bermakna boleh pakai sampai tua la ek. Crack registerkey ini selamat kerana sah dalam undang2 piawai laptop or PC  kot.hehe. IDM yang aku dapat ni 100% bebas dari segala keturunan virus n malware..

Awas!!!! jika kamu semua pakai IDM yang patch jaga2 kerana laptop or pc kamu semua berisiko untuk terkena jangkitan virus (bukan H1N1 k.) Sesetengah antivirus yang free n murah juga xkan dapat tangkap virus cari patch (liar sikit kot). 

Oleh itu, tiba2 lak aku jadi baik nk kongsi kn..hahahaha. xde la.gurau je. Ilmu kene share kn.hehe. kalau x rugi la hidup ni kan. 












Untuk mendownload IDM 6.05 ini sila klik disini 

Leave a Reply